26 Şubat 2011 Cumartesi

Paü rektörü değişti

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül Tarafından Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğüne Atanan Prof. Dr. Hüseyin Bağcı, Görevi Prof. Dr. Fazıl Necdet Ardıç'tan Devraldı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. Hüseyin Bağcı, görevi Prof. Dr. Fazıl Necdet Ardıç'tan devraldı.

Prof. Dr. Hüseyin Bağcı, devir teslim töreni için rektörlük binasına gelişinde, akademik ve idari personel tarafından çiçeklerle karışlandı.

Rektörlük görevini devreden Prof. Dr. Ardıç, törende yaptığı konuşmada, 4 yıl boyunca çok büyük bir sorumluluk taşıdıklarını belirterek, "Bu sorumluluğun hakkını verdiğimi düşünüyorum. Destek olan herkese bütün yöneticilerimize, öğretim görevlilerimize, Denizli halkına, Denizli'nin yöneticilerine çok teşekkür ediyorum. Pamukkale Üniversitesi'nin ileride daha da iyi bir üniversite olacağına inanarak görevimi Prof. Dr. Hüseyin Bağcı'ya devrediyorum" dedi.

Prof. Dr. Bağcı ise Prof. Dr. Ardıç'ın başarılı icraatlar yaptığını dile getirerek, "Kendisinin her zaman bilgi ve becerisinden yararlanacağımı, tecrübelerini burada olumlu yönde kullanacağımı bilmenizi istiyorum"diye konuştu.Yeni eskiyi aratacakmi ilerleyen gunlerde daha net gorunecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder